TheLisaT

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Tips??

Av Lisa Torle - 4 augusti 2012 08:43

asso jag undrar hur jag kan laga mina söndriga solbrillor!?!?! Hade varit trevligt.. Vill inte ha söndriga.... :(( Ni ska dock få dagens outfit också! Yeeey :) 

Framsida

Baksida



Tröja: H&M

Shorts: Vet Inte :o 

Skor: Converse vit

Hahah ja, tängte det kunde vara kul om ni fick lite bilder på när jag är morgontrött :) 

Fjorrtizz Lisa <3 haha <3

Hahai! Nu sitter jag här och lyssnar på min favolåt <3 Dont wake me up!!!! ÅÅÅHH YEAHH <3 

Nu lyssnar jag på Good time <3 den en åsså bra GOOD TIME!! 

Haregött!

//Lisa   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Torle - 1 september 2012 17:25

Ledsen för sjukt dålig update.... hahah omg mitt liv.. är så sjukt kär.. hjälp mig.. livet LEKER    ...

Av Lisa Torle - 14 augusti 2012 14:15

Har typ inte bloggat på 100 år... Woopsi :p ;) hur som helst ska jag åka till stranden med mormor och myyysa ;) har nyss ridit Sessan och Kajsa och det gick bra! Orkar inte lägga upp något foto men ni får FAKTISKT nöja er iaf:) ha det!...

Av Lisa Torle - 9 augusti 2012 17:59

Yeaaah! Here the outfit comes ;P Framifrån Bakifrån Klänningen: H&M Och det var ALLT!hajdååeee! PS: bilder ;)   Mowwwwi <3 ha det <3 ...

Av Lisa Torle - 8 augusti 2012 13:17

allihopa! Börjar med att slänga in en dagens outfit! Framifrån Bakifrån   Klänning: vet inte måste gå hejdå!!!   ...

Av Lisa Torle - 7 augusti 2012 12:17

Ja, precis. Svenska flickor, det var det smashing inlägget som ni väntat på.  Okej, vi börjar med ordet TJOCK. Tjock är tjejernas öde, ordet som inte får nämnas. Men tjejer, ta det luuuungt! Vi är unga snygga och svenskar. Svenskar... ja svenska fl...

Presentation


Heej alla! Jag är 11 år och bedriver hästblogg! Har en egen storhäst som heter Bonita, jag är ganska lång så att det är därför :) hoppas att ni kommer att gilla den! Skriver lite tankar för dagen också :) läs gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards